سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو چلنیوم

 

 

استفاده از تابلو تبلیغاتی در زمینه تبلیغات یکی از مهمترین شیوه تبلیغات محسوب می شود و به لحاظ اینکه یک تابلو تبلیغاتی برای مدت زمان طولانی در معرض دید عموم قرار می گیرد ، ماندگاری تبلیغاتی بیشتری دارد و می تواند به صورت ثمربخش بر ذهن بصری بیننده تاثیر بگذارد . اگر در محل کسب و کارتان از تابلو مغازه استفاده نموده اید و تابلو سر درب مغازه شما از نوع تابلوهای قدیمی با نوشته های ساده و بی نور است می توانید با تعویض آن با تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت ، تابلو استیل و یا تابلو نئون جلوه زیباتری به نمای محیط کاری خود دهید و در نتیجه مشتریان بیشتری را به سمت مغازه خود روانه کنید .

تابلو چلنیوم تحولی نوین در صنعت تابلوسازی :

این تابلو در ابتدا به صورت ساده با حروف برجسته در سال 2000 میلادی توسط کشور اسپانیا روانه بازار شداما با گذر زمان و پیدایش ورقهای جدید و دستگاه های چلنیوم ساز مدرن امکان ساخت حروف برجسته چلنیوم به شیوه های متفاوت فراهم گشت .

انواع تابلو چلنیوم :

تابلو چلنیوم بر اساس جنس حروف برجسته بکار رفته در لبه کار و همچنین نوع نورپردازی به انواع مختلفی تقسیم بندی شده است .

در ابتدا تابلو چلنیوم ساده روانه بازار شد .  در مرحله بعدی از ساخت تابلو چلنیوم از مواد لترمکس در ساخت حروف استفاده می شد سپس چلنیوم لترمکس به دلیل برش دور تا دور حروف و نوار شیشه ای  ، نور را از لبه های شیشه ای نیز متصاعد نموده و همین سبب زیبایی بیشتر این تابلو شده است اما با این وجود از چلنیوم لترمکس استقبال چندانی نشده است .

با ورود دستگاه های ساخت حروف برجسته مدرن امکان ساخت حروف با اشکال هندسی مختلف به صورت تابلو چلنیوم پانچی ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم کریستالی نیز روانه بازار شدند