سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلوسازی و انواع مدل ها جهت سفارش

تابلوسازی یکی از مدل ها برای تبلیغات و معرفی اسم برند به عموم رهگذرانی است که از جلوی درب مغازه، فروشگاه یا شرکت می گذرند. تابلوسازی به شکل های مختلف اجرا و پیاده سازی می شود که در ادامه به هر یک از آنها اشاره خواهیم کرد.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم جزء تابلوهای تبلیغاتی مدرن ، جذاب ، براق و درخشان است . صنف های مختلف که در اماکن عمومی فعالیت دارند اکثریت این تابلو را به عنوان یکی از اولویت های خودشان انتخاب می کنند . هر کس می خواهد تابلو سفارش دهد حتماً تابلو چلنیوم از نظر او گذر می کند می دانید چرا ؟

چون تنوع زیادی دارد مثل :

  • تابلو چلنیوم طلایی
  • تابلو چلنیوم کریستالی
  • تابلو چلنیوم الماسی
  • تابلو چلنیوم ستاره ای
  • تابلو چلنیوم لترمکس
  • تابلو چلنیوم دوبل
  • تابلو چلنیوم پانچی
  • تابلو چلنیوم رینگی

 تابلو فلکسی 

 تابلو فلکسی جزء تابلوهای بسیار قدیمی است که قمیت ارزانی نیز دارد . قبل از ورود تابلوهای حروف برجسته ، می توان گفت پرفروش ترین نوع تابلوهای تبلیغاتی بود . هنوز هم جزء یکی از پرفروش ترین هاست . چون ارزان است و هر کس با هر بودجه ای می توان ظرف مدت زمان بسیار کوتاه صاحب تابلو شود . در تابلو فلکسی از حروف برجسته خبری نیست و محتوای تبلیغاتی به شکل چاپی به نمایش در می آید . برای نورپردازی این نوع تابلو از پرژکتور استفاده می شود . جدیداً هم می توان این تابلو را به شکل نورمخفی نورپردازی کرد تا محتوای تبلیغاتی به شکل با نور نمایش داده شود .

 تابلو نئون

  تابلو نئون هم مثل تابلو فلکسی جزء تابلوهای اولیه است که جهت تبلیغات مورد استفاده قرار گرفت . تابلو نئون به دو شکل متفاوت اجرا و پیاده سازی می شود که هر دو شکل آن بسیار پرطرفدار است .

1) تابلو نئون پلاستیک 

 تابلو نئون پلاستیک اولین تابلوی حروف برجسته است و جد تابلو چلنیوم محسوب می شود . برای اولین بار ورق های شفافی با نام پلکسی وارد بازار شدند . این ورق ها شفاف تر از شیشه هستند اما پلاستیکی هستند نه شیشه ای .

2) تابلو نئون شیشه ای 

 این تابلوها به کل شیشه ای هستند . یعنی حروف با استفاده از شیشه شکل داده می شوند . پس از شکل دهی حروف شیشه ای توسط حرارت ، نوبت به نورپردازی آن می رسد . نوری که از شیشه های نئون منتشر می شود بسیار زننده است و از دوردست نظر هر رهگذری را جذب می کند . درگیری گاز نئون و جریان الکتریکی سبب تولید نور می شود . نوع گاز و برخی مواد افزودنی سبب رنگی هستند که لامپ های نئون به صورت نورانی به نمایش می گذارند .

 تابلو ترموود 

 تابلو ترموود یا همان تابلو چوبی، تابلویی که در در بخش زیرساز آن به جای استفاده از ورق پی وی سی ، چوب ترموود را جایگزین می کنند . چوب های ترموود به صورت الوارهای ریز در ابعاد ، طرح ها و رنگ های مختلف قابل پیاده سازی هستند . از ویژگی های این چوب می توان به مقاومت بالا در برابر فرسایش اشاره کرد . به همین دلیل در فضاهای باز و بسته برای کارکردهای مختلف بکار گرفته می شود . تابلو چوبی ترموود می تواند جلوه جذاب و کلاسیکی را برای تابلو مغازه یا تابلو فروشگاهی فراهم کند . بدلیل اینکه کابینت از جنس چوب است ، سفارش تابلوی چوبی نیز خالی از لطف نیست .

 تابلو کامپوزیت

 تابلو کامپوزیت تابلویی است که زیرساز حروف با استفاده از ورقی بنام کامپوزیت آماده سازی می شود . روی ورق کامپوزیت می توان هر نوع حروف برجسته ای را اجرا کرد . می توان نمای ساختمان کارگاه کابینت سازی و یا مغازه کابینت سازی را با تابلو مغازه کامپوزیت ست کرد . بدلیل زیبایی منحصر به فرد ورق های کامپوزیت ، این ورق ها در سالهای اخیر در حوزه تابلوسازی و ساختمان سازی مورد استفاده زیادی واقع شده است .

 تابلو وکیوم 

 وکیوم جزء برجسته ترین نوع حروف برجسته است . حروف برجسته وکیوم با استفاده از حرارت شکل می گیرند . به راحتی می توان هر نوع شکل فانتزی و یا میزان برجستگی را با استفاده از حروف وکیوم خلق کرد . حروف وکیوم برای اینکه ساخته شوند ابتدا طراحی می شوند . پس از اینکه طراحی شدند حروف بر روی یک قالب ام دی اف کنده کاری می شوند . سپس پلکسی توسط حرارت به زیر دستگاه کشیده شده و به صورت یک تکه در داخل قالب از پیش ساخته شده ، پرس می شود .

تابلو راهنما

 تابلو راهنما می تواند در فضاهای داخلی جهت معرفی بخش های مختلف کارگاه، مغازه و یا در فضاهای خارجی به عنوان تابلو تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد.

تابلو استیل

این مدل از تابلو، جزء تابلو فلزی است که با ورق استیل در دو نوع ساده و خش دار، اجرا و پیاده سازی می شود.