سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو چلنیوم ستاره ای

 

 

تابلو چلنیوم ستاره ای

چلنیوم یکی از متریال های پرکاربرد در حوزه تابلوسازی است که منجر به ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی متعدد چلنیوم همچون تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم کریستالی ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم دوبل ، تابلو چلنیوم لترمکس می شود .

تابلو چلنیوم از پرکاربردترین نوع تابلوهای تبلیغاتی است که بسیار جلوه جذاب و شیکی دارند و همین امر سبب شده که از این تابلو به عنوان تابلو مغازه ، تابلو شرکتی و تابلو فروشگاهی سفارش داده می شود.

یکی از پراستفاده ترین نوع تابلوها که توسط اصناف و کسبه زیادی سفارش داده می شود تابلو چلنیوم ستاره ای است . تابلو چلنیوم ستاره ای دارای نمای بسیار جذابی و نقاط نورانی ستاره ای مانند آن می تواند جذابیت خارق العاده ای را برای این تابلو فراهم سازد .

تابلو چلنیوم ستاره ای چگونه طراحی و پیاده سازی می شود ؟

مرحله اول )

تابلوساز به مکانی که قرار است تابلو در آنجا نصب شود رفته و طول و عرض همچنین ارتفاع تابلو را اندازه برداری می نماید .

مرحله دوم )

پس از اندازه برداری از تابلو ، نوبت به طراحی تابلو می رسد . در این مرحله اندازه ، فونت ، رنگ بندی حروف و دیگر تنظیمات با استفاده از برنامه های طراحی ، اجرا می شود .

مرحله سوم )

در این مرحله طرح مدنظر توسط دستگاه سی ان سی بر روی پلکسی برش می خورد . در ساخت تابلو چلنیوم ستاره ای از دو پلکس گلس استفاده می شود و بر روی پلکسی دوم برش های ایجاد می گردد که آن برش ها سبب شکست نور شده و نقاط ستاره ای مانند را به نمایش می گذارد . 

مرحله چهارم )

 پس از برش حروف ، لبه ها و رویه های حروف به هم مونتاژ می شوند .

مرحله پنجم )

نوبت به نورپردازی می رسد . در این بخش ، لامپ های اس ام دی به صورت بلوکی و یا ردیفی بر روی ورق پی وی سی چیده می شوند و سپس در پشت حروف تعبیه می گردد .

مرحله ششم )

حال که حروف آماده شدند زیرساز کار که می تواند یکی از از متریال های چوب پی وی سی ، چوب ام دی اف ، ورق کامپوزیت ، چوب ترموود ، شیشه ، سنگ و دیگر متریال ها باشد سوار می شود و سپس کار به محل نصب منتقل می شود .

مرحله هفتم )

تابلو در محل توسط پیچ یا پرچ محکم می شود و سیم های اضافی به پشت کار منتقل شده و از روشنایی لامپ های اس ام دی اطمینان حاصل می شود.