سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع حروف برجسته

 

 

انواع حروف برجسته

تابلوسازی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی به دو علت

1)تبلیغات به صورت نامحدود : یعنی اینکه اگر شما هنگام سفارش تابلوی تبلیغاتی نوع مدرن و کلاسیک آن را سفارش دهید به راحتی می توانید چندین سال از آن بهره ببرید و نیازی به تعویض ندارید اما تبلیغاتی همچون بیلبورد ، لمپوست بنر ، استرابورد تبلیغاتی ، تبلیغات کلیکی ، تبلیغات سمپلینگ ، تبلیغات در رسانه ها به صورت محدود و طبق زمان تعریف شده انجام می پذیرد و محدود هستند .

2)تابلوسازی روشی است که می تواند به صورت شبانه روزی برای مخاطبان شما که از مقابل محل کسب شما در حال عبور و مرور هستند نوع خدمات شما را تبلیغ نماید و آنقدر تکرار شود که خواه ناخواه در ذهن مخاطبان نقش بسته طوری که هنگام آدرسی دهی نام برند شما و محل کسب شما برده می شود .

حال با این اوصاف این نکته حائز اهمیت است که تابلوسازی یکی از روش های منعطف تبلیغاتی است که تنوع بسیاری در نحوه ساخت و پیاده سازی دارد و افراد با سلایق متفاوت می توانند بهترین نوع تابلو را انتخاب نمایند .

حروف برجسته چیست ؟

با ورود دستگاه های حروف ساز و دستگاه برش لیزری و دستگاه CNC      امکان ساخت حروف برجسته و سه بعدی فراهم گشته است حروف پس از طراحی توسط دستگاه برش لیزری بر روی پلکسی بریده می شوند ، پس از آن تابلوساز ، اقدام به چسباندن لبه های حروف برجسته می نماید و در داخل حروف فضایی جهت جایگیری لامپ های ال ای دی یا اس ام دی می گذارد . اگر هدف ساخت تابلو چلنیوم باشد در مرحله برش تابلوساز بر روی پلکسی برش هایی ایجاد می کند که سبب تفاوت در نحوه انتشار نور در تابلو می شود .

انواع حروف برجسته:

حروف برجسته استیل :

یک نوع حروف است که از فلز استیل ساخته می شود و بدلیل اینکه استیل نمی تواند نور را از خود عبور دهد این نوع تابلو در مکان هایی که محیط نور کافی دارد نصب می شود.

حروف برجسته پلاستیل :

متد جدیدی از پیاده سازی تابلو استیل است که در ساخت ان ترکیب استیل و پلاستیک به کار می رود در این صورت رویه حروف از جنس پلاستیک و لبه ها از استیل می باشد و یک تابلوی تابان زیبا به نمایش در می آید .

حروف برجسته پلاستیکی :

در این متد ، جنس رویه و لبه حروف از نوع پلاستیک است و به راحتی نور را از خود عبور می دهد .

حروف برجسته چلنیوم :

این نوع حروف با استفاده از رول چلنیوم به شیوه های متفاوت قابل اجراست و از زیبایی خارق العاده ای برخوردار است .

حروف برجسته فلزی :

حروف برجسته فلزی از انواع فلزات نظیر آهن ، مس ، استیل ، برنج و گالوانیزه ساخته می شود .

حروف برجسته وکیوم :

این نوع حروف به صورت سه بعدی و تحت فشار و حرارت بر روی پلکسی ایجاد می شود .

حروف برجسته پلکسی :

پلکسی یک نوع ورق شفاف در رنگ های متعدد می باشد که در این روش رویه و لبه حروف هر دو از نوع پلکسی می باشند .