سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو لاسوگاسی

تابلو لاسوگاسی :

در حوزه تابلوسازی هر روز به تعداد تابلوهای تبلیغاتی که به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی مورد استفاده واقع می شوند افزوده می گردد . تابلو لاس وگاس نوع جدیدی از تابلوهای تبلغاتی است که الهام گرفته از شهر لاسوگاس است و جلوه خاص و منحصر به فرد خود را دارد و نحوه و ترتیب قرارگیری لامپ های ال ای دی در آن کاملاً نسبت به سایر تابلوها متمایز است به همین منظور از دوردست می تواند نظر هر رهگذری را جلب نماید

تابلو لاس وگاسی نیز جزئی از تابلوهای تبلیغاتی است که بر اساس حروف برجسته پیاده سازی می شود . جنس حروف بکار برده شده در این نوع تابلو از فلز آهن می باشد که با استفاده از نگ های کوره ای ، رنگ روغنی و یا رنگ الکترو استاتیک رنگ آمیزی می شود .

طراحی حروف برجسته لاسوگاسی این گونه است که رویه حروف بین دو لبه قرار می گیرد و سپس تابلوساز ، سوراخ هایی بر روی رویه حروف با فاصله های تعیین شده که نسبت به دیگر تابلوهای تبلیغاتی بیشتر است ایجاد می نماید و لامپ ها در این سوراخ ها جای می گیرند . البته علاوه بر لامپ های ال ای دی از لامپ های نئون نیز می توان برای نورپردازی استفاده نمود .

در ساخت تابلو لاسوگاس ، پس از طراحی حروف و تعیین اندازه و فاصله های درج لامپ ها و تعیین جنس حروف که می تواند از پلکسی ، فلز یا استیل باشد ، حروف توسط دستگاه برش لیزری برش داده شده و لبه کار هم با استفاد از متریال فلز یا استیل با ضخامت های دلخواه آماده می شود و سپس سیم کشی های مربوط به لامپ ها انجام شده و لامپ ها در جای خودشان قرار می گیرند . برای زیرسازی حروف هم می توان از متریال های متعددی نظیر ورق پی وی سی ، ورق کامپوزیت و یا چوب ترموود بهره برد .

تفاوت چشم گیری که تابلو حروف برجسته لاسوگاسی نسبت به دیگر تابلوهای حروف برجسته دارد تعداد و نحوه جایگری لامپ ها است که در فواصل دورتری از یکدیگر واقع می شوند .

تابلو لاسوگاسی همچون تابلو نئون شیشه ای ، با نور درخشانی که دارد به راحتی می تواند از مسافتی دور نظر هر رهگذری جذب کرده و به سمت کسب و کار شما سوق دهد .

قیمت تابلو لاسوگاسی :

قیمت این تابلو بر حسب متر محیط اشغال شده توسط حروف برجسته لاسوگاسی و متریال و ابزارهای کاربردی مورد نیاز برای ساخت تابلو سنجیده و در ابتدای شروع کار به مشتری اعلام می شود و پس از امضای توافق نامه تابلوساز شروع به طراحی و ساخت تابلو می نماید .