سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تابلو پولکی

 

 

 

تابلو پولکی :

با پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی حاصل می شود هر متدها و ترفندهای زیادی قابل اجرا و پیاده سازی می شوند که بر زیبایی کارها و ابزارها می افزاید یکی از این قابلیت ها در حوزه تابلوسازی است به همین دلیل هر روز به تعداد تابلوهای تبلیغاتی و مدل های آن در بازار تابلوسازی افزوده می شود .

تابلو پولکی یکی از جدیدترین متدهایی است که در حوزه تابلوسازی اجرا و پیاده سازی می شود و سبب زیبایی هر چه بیشتر تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو نئون پلاستیک ، تابلو چلنیوم ، تابلو وکیوم ، تابلو استیل و دیگر تابلوها می شود .

پولکی چیست ؟

پولکی یک نوع پلاستیک مانند آینه است که دارای حرکت و انعکاس است و یک نمایشگر سه بعدی بسیار زیباست این پولکی ها تایل های از پیش ساخته شده هستند که به عنوان زیرساز کلیه تابلوهای تبلیغاتی می توان از آن استفاده نمود . پولکی ها حاوی جنس نرمی هستند که سطح براق و رقصان آن حاوی اشکال هندسی در رنگ های متفاوت می باشد .

پولکی چگونه بر روی سطوح قرار می گیرد ؟

پولکی ها به شکل ماتریس و با حداقل فضای منفی و حداکثر دید بر روی سطوح متفاوت قرار می گیرند روی سطح پین های آلومینیومی به صورت پیش قالب ثابت می شوند و پولک های داخل پانل های پشتی جای داده می شوند .

انواع تابلو پولکی :

سطح پولکی را می توان به عنوان پیش زمینه کلیه تابلو های تبلیغاتی جهت پوشاندن سطح پی وی سی یا پلکسی مورد استفاده قرار دارد و تابلوهای تبلیغاتی همچون تابلو بیلبورد پولکی ، تابلو ال ای دی پولکی ، تابلو چلنیوم پولکی ، تابلو فلکسی پولکی ، تابلو لایت باکس پولکی و غیره را ساخت و در معرض نمایش گذاشت .

پولکی را در کجاها می توان مورد استفاده قرار داد ؟

ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی

غرفه آرایی

استیج رقص

دکوراسیون داخلی