سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع تابلوهای تبلیغاتی

انواع تابلوهای تبلیغاتی :

امروزه مانند دیگر صنایع ، صنعت تابلوسازی نیز پیشرفتهای زیادی کرده است وتابلوها به شیوه های جدید و بسیار زیبا و درخشان نسبت به گذشته ساخته شده و به عنوان تابلو مغازه ، تابلو فروشگاهی و یا تابلو شرکتی مورد استفاده قرار می گیرند .

اگر قصد سفارش تابلو دارید اما نسبت به اسامی و نوع تابلوهای تبلیغاتی آشنایی ندارید با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با هر یک از تابلوهای تبلیغاتی آشنا نماییم :

تابلو چلنیوم : یکی از برترین تابلوهای تبلیغاتی حال حاضر است که کاربردهای زیادی دارد و توسط صاحبین مشاغل مورد سفارش واقع می شود زیرا تابلو چلنیوم تنوع اجرایی زیادی همچون تابلو چلنیوم ساده ، تابلو چلنیوم لترمکس ، تابلو چلنیوم ستاره ای ، تابلو چلنیوم الماسی ، تابلو چلنیوم کریستالی و دیگر موارد اجرا را دارد که قیمت تابلو چلنیوم برای ساخت هر یک از این تابلوها متفاوت است بنابراین شما می توانید به هر بودجه ای که دارید نوعی از تابلو چلنیوم را سفارش دهید .

تابلو کامپوزیت : این تابلو از ورق های آلومینیومی کامپوزیت حاصل می شود . ورق کامپوزیت بسیار سبک است و خاصیت براق و تمیزی خودکار و زیبایی که دارد و کارکردهای متفاوتی هم در حوزه تابلوسازی و هم در اجرای نمای ساختمان دارد .

تابلو ترموود : ترموود یک چوب مقاوم است که برای ساخت تابلو تبلیغاتی و اجرای نمای ساختمان  از آن بهره می برند . چوب ترموود دوام و مقاومت بالایی دارد و به هیچ وجه دچار پوسیدگی و فرسایش نمی شود .

تابلو استیل : تابلو استیل نیز همچون چلنیوم دارای محبوبیت زیادی است و از گذشته های دور تا به امروز در حوزه تابلوسازی مورد سفارش اصناف واقع شده است . تابلو استیل سر در مغازه نیز زیبایی فوق العاده ای دارد اما پیشنهاد ما این است که اگر مغازه شما در محلی واقع شده است که نور مناسبی ندارد بهتر است از تابلو چلنیوم بهره ببرید زیرا تابلو استیل نمی تواند نور را از خود عبور دهد و برای داشتن تابلو تابان استیل از روش نور اندریک بهره می برند و یک تابلو استیل نور اندریک طوری طراحی می شود که نور از قسمت زیرین حروف برجسته بر روی زمینه تابلو تابیده شده و یک نمای سایه روشن زیبایی برای تابلو سر در مغازه فراهم می سازد .

تابلو لایت باکس :

تابلو لایت باکس یک تابلوی تبلیغاتی با قیمت مناسب است که به دو شکل ایستاده و یا آویز قابل استفاده است و می توان برای سفارش آن از قاب استفاده نمود اما در صورت عدم تمایل به شکل بدون قاب نیز قابل سفارش است .

تابلو نئون : تابلو نئون به دو دسته تابلو نئون پلاستیک و تابلو نئون شیشه ای تقسیم بندی می شود که هر دو مدل برای ساخت تابلو تبلیغاتی سوپرمارکت مناسب می باشد . تابلو نئون پلاستیک یا نئون شیشه ای با وجود قدیمی بودن همچنان اصالت خود را در حوزه تابلوسازی حفظ کرده و به عنوان یک تابلو تبلیغاتی زیبا و همراه با نور مورد سفارش واقع می شود . امروزه تابلو نئون را به شکل تابلو نئون پلاستیک لبه هندی و لبه کنشکاف نیز سفارش می دهند که جلوه بسیار جذابی دارد

تابلو ال ای دی : یکی از روش های ساخت تابلو تبلیغاتی مدرن است که دارای دو نوع تابلو ال ای دی ثابت و تابلو ال ای دی روان است . از این تابلو هم می توان به عنوان تابلو سر در مغازه یا دور درب وروی یا دور شیشه استفاده کرد .